Untuk Tempahan Karipap Frozen/Panas, Sila Hubungi

Untuk Tempahan Karipap Frozen/Panas, Sila Hubungi

Tuesday, November 18, 2014

Lokasi niaga baru Karipap Panas Teras Jernang

Hari ini baru mula berniaga di lokasi baru. Bolehlah mula niaga awal sikit. Dalam pukul 10 lebih datang siapkan segala yang perlu. Jadi pukul 11.00 pagi dah boleh mula niaga.

Tapak baru berhadapan dengan Restoran Haji Tapah, Bandar Seri Putra. Boss restoran pun kata ok je dengan lokasi tu dan siap offer bekalan elektrik untuk lampu lagi kalau berhajat nak niaga sampai malam. Tapi saya niaga sampai pukul 6.00 petang je atau jika karipap habis lebih awal, maka balik awal le.

Senang nak order nescafe ais
Alhamdulillah cuaca baik hari ni untuk berniaga hingga pukul 6.17 petang tadi. Lokasi bawah pokok, terasa redup sikit.

Pandangan dari restoran

Pandangan dari jalan besar
Tadi ada regular customer yang tanya kenapa saya pindah sini dari lokasi sebelum ni berhampiran flat Dahlia. Dia sangkakan saya tak berniaga hari ni. Jika di lokasi lama saya tak boleh nak mula niaga awal sebab kena bergilir tapak dengan rakan yang berniaga nasi lemak dan kuih-muih dari awal pagi hingga pukul 1 petang. Pukul 2 petang barulah giliran saya pula.

Ada karipap sardin, ayam, kentang dan daging

Singgah le, jangan malu-malu.
Rasa seronok pula niaga di lokasi baru hari ini sebab lebih ramai yang singgah membeli. Kebanyakannya customer baru. Mungkin ada customer lama yang belum tahu saya berpindah ke lokasi baru. Sejak berniaga di Bandar Seri Putra ni saya memang ada customer yang hampir setiap hari singgah mengulang membeli karipap. Syukur bila orang suka hasil masakan kita ni.

Moga ramai yang suka dengan rasa dan kualiti karipap panas Teras Jernang. InsyaAllah! Setiap hari rasa, saiz dan kualiti karipap tetap sama. Bak kata Kak Liza AB, "standard kena jaga supaya orang setia dengan karipap kita! Jangan hari ni tak pedas tapi esok pedas. Jangan hari ni rangup tapi esok lemau pulak!".


Lokasi baru... cari Restoran Haji Tapah dulu.

No comments: